vineri, 23 aprilie 2010

Rugăciunea Abandonării




A te abandona lui Dumnezeu, nu înseamnă a fi pasiv, ci a face tot ce este "omeneşte " posibil, după care, laşi restul în grija LUI !


De ce eşti agitat? Lasa-Ma sa am Eu grija de problemele tale. Eu voi fi Cel Care se va gândi la ele.
Nu aştept altceva decât sa te predai Mie. Eu intervin numai atunci când tu ştii cum sa te abandonezi în întregime, atunci nu mai trebuie sa-ţi faci griji de nimic.
Spune adio tuturor temerilor şi descurajărilor tale. Pari ca nu ai încredere în Mine.
Sa te abandonezi înseamnă sa iţi întorci gândurile de la toate problemele tale.
Lasa totul în mâinile Mele, spunând “Faca-se voia Ta, Doamne. Gândeşte-te Tu la asta!”.
Asta înseamnă “Doamne, Îţi mulţumesc pentru ca ai luat totul în mâinile Tale şi vei rezolva asta pentru binele meu cel mai înalt!”.
Aminteşte-ţi ca gândindu-te la consecinţele unui lucru este contrar abandonării, asta înseamnă ca tu te îngrijorezi ca situaţia nu va avea rezultatul dorit.
Astfel demonstrezi ca nu crezi în Iubirea Mea pentru tine. Vei dovedi ca tu nu consideri ca viata ta se afla sub controlul meu şi ca sunt lucruri care-Mi scapă.
Nu te gândi niciodată “Cum se va sfârşi asta? Ce se va întâmpla?”.
Daca cedezi acestei tentaţii dovedeşti ca nu te încrezi în Mine.
Vrei sa ma ocup Eu de ea, da sau nu?
Atunci trebuie sa încetezi sa te mai nelinişteşti pentru asta.
Te voi îndruma numai dacă mi te predai complet iar când va trebui sa te conduc pe o cale diferita de cea pe care te aştepţi, te voi purta pe bratele Mele, voi fi mereu cu tine.
Ceea ce te tulbura serios este gândul, îngrijorarea, obsesia, voinţa ta de a te descurca singur, cu orice preţ.
Eu pot face atât de multa bucurie când omul, atât în nevoile lui materiale, cât şi spirituale, se îndreaptă spre Mine spunând: “Gândeşte-Te Tu la asta!” şi apoi stai liniştit...
Vei primi foarte mult dar numai când tu, în rugăciunea ta, te vei baza complet pe Mine.
Tu te rogi Mie doar atunci când suferi şi te aştepţi ca Eu sa intervin dar în modul dorit de tine.
Nu te încrezi în Mine, ci doreşti ca Eu sa ma adaptez cerinţelor tale.
Nu crede ca cei bolnavi, care cheamă doctorul, sugerându-i tot timpul tratamentul pe care ei îl socotesc potrivit. Nu face asta, ci mai degrabă, chiar în circumstanţele triste, spune : « Doamne, Te preamăresc şi Îţi mulţumesc pentru acesta problema, pentru aceasta lipsa. Ma rog ca Tu sa aşezi lucrurile cum doreşti pentru aceasta viata terestra, vremelnica.
<>
Uneori simţi ca dezastrele cresc în loc sa se diminueze.
Nu te agita. Închide-ţi ochii şi spune-Mi cu credinţă : « Doamne, facă-se voia Ta ! Îngrijeşte-te Tu de asta ».
Si când spui astfel, Eu realizez şi un miracol dacă este nevoie.
Eu ma gândesc la asta numai când tu te încrezi total în Mine.
Eu ma gândesc întotdeauna la tine, dar te pot ajuta numai când tu te bazezi total pe Mine

Niciun comentariu: