miercuri, 5 ianuarie 2011

Schimbarea



Gânduri pentru 2011

Am învăţat deja, ca singura certitudine pe care o avem în aceasta viata, este ca totul se schimba.Ceea ce poate nu am învăţat încă, este ca putem alege ca noi sa fim autorii schimbărilor din viata noastră.
Am ales sa ne lăsăm trăiţi şi târâiţi în existenta noastră de tot ceea ce se întâmplă în exteriorul nostru, de parca am venit pe acest Pământ doar ca sa jucam roluri dinainte regizate.
Ne abandonam fără a opune rezistenta, fără a lua decizii deci fără a ne responsabiliza, în bratele unui asa zis destin cu care nu avem însă nimic în comun.
Destinul ni-l creăm singuri, atât individual cat şi colectiv.
Eu am ales schimbarea, cea reala şi profunda, cea care ma va transforma interior, ma va descătuşa şi îmi va dezvălui o altfel de viziune asupra vieţii şi a oamenilor din jurul meu.
Eu am ales sa nu ma mai las ghidata de Ego ci doar de Sinele Superior, cel care defapt deţine Adevărul absolut.Sa descopăr şi sa accesez toată cunoaşterea care va alunga frica şi temerile din sufletul meu, care îmi va oferi puterea(ci nu forţa)de a învăţa toate lecţiile din viata mea.
Si am ales, mai presus de orice, sa exersez la nesfârşit lecţia iubirii şi a fericirii.Sa o împărtăşesc cu/şi oamenilor.Ştiu ca asta pot, atât îmi este dat...restul este responsabilitatea voastră şi libertatea de a alege.

Niciun comentariu: